LIVING bornholm er midlertidigt lukket

Leveringsbetingelser

Hos LIVING bornholm bestræber vi os altid på, at levere så hurtigt som muligt, og give den bedst mulige kundeservice.

 

Levering

Mindre ordrer afsendes i løbet af 1-2 hverdage, såfremt de er på lager. I forbindelse med udsalg og højtider kan der være længere leveringstid. 

Alle ordrer sendes med GLS, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem dig og LIVING bornholm.

Din pakke sendes uden omdeling til nærmeste pakkeshop. GLS giver dig besked, så snart din pakke kan afhentes i pakkeshoppen. Du kan til hver en tid vælge, at få din pakke leveret til din adresse mod et mindre gebyr.

Ved møbler eller større forsendelser kan der gå længere tid før ordren afsendes. Du kan se leveringstid under det enkelte produkt. Vi kontakter dig på mail eller telefon, så vi i fællesskab kan aftale hvordan din ordre skal leveres. Levering af møbler sker som udgangspunkt med fragtmand og leveres til kantsten. Har du brug for yderligere hjælp, så giv os besked, så undersøger vi gerne mulighederne.

Du er altid velkommen til at afhente dine varer hos os i vores livsstilsbutik på havnen i Nexø, eller på vores lager efter aftale.

Livsstilsbutik & Tegnestue
Sdr. Hammer 2
DK 3730 Nexø

Lager & Varemodtagelse
Damgade 2
DK 3730 Nexø

Skulle der opstå forsinkelser hos vores fragtsamarbejdspartner kan LIVING bornholm ikke drages til ansvar. Vær opmærksom på, at pakker sendt til en pakkebutik ofte er kun opbevares i en begrænset periode, hvorefter de sendes retur til LIVING bornholm. Det er dit ansvar at hente din pakke i tide.

 

Risiko for varerne

Risikoen for varer bestilt på livingbornholm.dk overgår til dig, når fortrydelsesretten efter 14 dage fra modtagelsen er udløbet. Er varen blevet beskadiget efter at du har fået den i hænde, bevarer du din fortrydelsesret, hvis beskadigelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra din side. Husk at gemme original emballage, da varen ved eventuel reklamation eller skade skal returneres i original emballage.